viernes, 3 de febrero de 2017

Sesión Didáctica 31/01/2017, María Luz Valencia

Hoxe tivemos a terceira sesión coa profesora María Luz Valencia, na que traballamos con estratexias e técnicas a utilizar para a expresión escrita.

A clase foi moi similar as outras en canta a estrutura e contidos, pero esta vez tratamos estratexias para usar co alumnado de cara a enfrontarse a un writing, que tanto lles costa, non sei si por pereza ou pola dificultade que lles supón xa que, moitos non saben expresar o que queren na súa lingua de orixe como para expresalo nunha lingua estranxeira.

Unha das claves que nos deu Luz foi que lles pedísemos que escribisen cousas que son interesantes para eles e a mesma vez para nos ler, e que sempre lle demos máis dun tema para escoller. Por exemplo, unha redacción que me pareceu moi interesante é escribirlle unha carta ao profesor/a contándolle tres cousas: Algo sobre ti (presente), cal é a túa experiencia previa co inglés (pasado) e que plans tes ao terminar a escola (futuro). Esta redacción estaría pensada para cursos superiores, aínda que se podería adaptar a todos os niveis, e poderíase facer a principio de curso para ver si dominan os tres tempos verbais e a finais para ver si mudaron ou non de idea.

Outra idea que nos proporcionou a profesora foi traballar con un writing a partir dunha canción. Un exemplo que nos ensinou foi, cando estaban dando a unidade de Adolescent’s brain’, púxolles o vídeo da canciónDreams’ de The Cranberries e despois mandoulles facer unha redacción sobre a súa interpretación, a importancia dos soños e a simboloxía. 

Unha das actividades que máis me gustou foi a de escribirlle unha oda a un obxecto, unha actividade sacada do libro “The Minimax Teacher” de Jon Taylor, o cal recomendo absolutamente! Durante a actividade, Luz íanos lendo unhas instrucións e nos íamos creando unha oda ao obxecto elixido. Esta foi a miña.

Resultado de imagen de a bottle of waterODE TO A BOTTLE OF WATER
My bottle of water,
big, blue,
on the table…
My bottle of water,
standing
beautiful, silently,
on the table…
big, blue,
quiet, empty…
My bottle of water.

Despois ensinounos a dos seus alumnos: Estaban incribles! A verdade e que un exercicio moi divertido e que pode ter uns resultados moi enxeñosos. Seguro que o porei en práctica!

Entre outros exercicios e páxinas que nos recomendou, gustoume especialmente a de Story Starters, onde podes escoller un tema e, segundo as opcións que che saen, escribir unha historia e facer un debuxo onde se inclúan todos os elementos.

Resultado de imagen de story cubes


Outra actividade similar pódese practicar cos Story Cubes, nove dados con diferentes temáticas segundo o que se queira practicar (accións, viaxes...) e onde hai que crear unha historia con todos os elementos que che saian.






Por último, tamén me encantou a actividade de escribir unha redacción a través dos cinco sentidos, xa que o resultado pode ser moi interesante e á vez resulta entretido para eles. O meu resultado foi:

I see... an island, the beach, fishes, birds, a mojito, beautiful trees, coconuts, clouds...
I hear… the sound of the waves, birds singing, natural sounds…
I smell… the sea, the fruits of the trees, spices…
I touch… the sand burning and wet, my fresh glass…
I feel… the wind in my body, the sun burning, the fresh taste of my mojito…

Resultado de imagen de beach landscape

Para finalizar, tamén estivemos falando da avaliación e gustaríame comentar a boa idea que nos contou Luz sobre os exames de avaliación finais, que se poden substituír/complementar con diferentes probas de reading, listening, writing e speaking ao longo do curso.

Tamén me gustaría resaltar o incribles que me parecen a clases e as profesoras. Vese tanta profesionalidade nelas que son capaces de organizar unha clase de 50 minutos en torno a un obxecto e levala a cabo e, aínda que as coñezo pouco, atreveríame a aventurar que seguro que aínda lles faltaría tempo para facer máis cousas con el. Espero que a experiencia me permita algún día chegar a ter esa soltura e seguridade que tanto Luz e mais Ana amosan nas súas clases.


Grazas por ler! Como sempre, espero as vosas opinións.

2 comentarios:

  1. Preciosos os exemplos, tanto da Oda como da redacción. Xa ves que non hai que complicar moito as cousas para obter bós resultados.

    ResponderEliminar